rulynn's FotoPage

By: rul lynn

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Thursday, 23-Oct-2008 06:48 Email | Share | | Bookmark
Training Pants

pink bear
rabbit
bumble bee
View all 6 photos...


Product Information

Available in 2 sizes
Size 90 for Height 85-95,Weight 13KG
Size 95 for Height 90-100,Weight 15KG

Training pants help motivate your child

Potty training pants are a fun and secure way to help your child take the next step to potty training. They are NOT diapers; they are designed to aid in the potty training process. Training pants are great for containing leaks, but don't mask the wetness. This will help motivate your child to become potty trained.

Take Note

These training pants are NOT diapers, they are designed for child who are ready to start heading for the potty, such as the ability to:

~follow simple instructions
~understand words about the toileting process
~control the muscles responsible for elimination
~express a need to go verbally
~keep a diapers dry for 2 hours or more

Description
Center Panel : 2 layer, 100% Cotton (absorbent towel)
PUL as protective layer
Outer Pant : single layer, 100% cotton
Machine Washable
Imported

kepada kengkawan yg berminat boleh la YM/Email : erniza78@yahoo.com or boleh tinggalkan pesanan di ruangan komen..sekian terima kasih.



Sunday, 28-Sep-2008 06:57 Email | Share | | Bookmark
Hari yg memenatkan...

 
 
 
View all 16 photos...
Pukul 11 lbh kuar p Jusco BM ngn Mil tp Fil xikut sbb cat pagar umah..
nk beli botol susu daniel yg kebetulan sama tingkat ngn tmpt mainan jusco tu..
so t'pksa la huby layan dia main sambil aku ngn mil beli botol susu...
lps dah beli p la cari daniel ngn huby tp xabih lg mainnya...
jenuh gak la pujuk daniel nk bw kluar dr tmpt tu...
Pastu p bhgn supermarket lak Mil nk beli brg skit & terus blk....

Blk tu daniel tido jap pas asar siap nk blk umah mak utk berbuka sbb adik blk seblom berbuka...
sampai umah mak dlm 6.30 sempat daniel main basikal dia siap pakai helmet tu....

Pas berbuka & solat maghrib kluar lak p giant utk beli goodies utk besday daniel...
punya la ramai manusia kt giant...
nk byr tu jenuh gak la beratur...
pas kuar giant singgah lak nasi kandar makbul..
Huby mkn mee grg, aku mkn roti canai, daniel lak roti tisu...
Sampai roti tisu nk gelak kami sbb punya la tinggi roti tisunya..
slalu makan kt pelita nasi kandar x la tinggi mcm tu....
Suka daniel tgk roti tisu dia...


Monday, 15-Sep-2008 00:56 Email | Share | | Bookmark
Arif Daniel & Afiqa Sarah



Ni ler antara pic2 anak buah aku yang pertama, anak adik aku yang diberi nama Afiqa Sarah..
Sarah tu mak aku yang letak, sempena nama mak dia kiranya tok aku la...
Dari lahir bulan 4 yg lepas sampai skang dah masuk 5 bulan.
Ada satu pic daniel bersama cousinnya tu pun x cantik...



Monday, 1-Sep-2008 06:37 Email | Share | | Bookmark
Tgh layan tv...



Daniel dok kusyuk layan tv, saja amik gambo dia...


Friday, 18-Jul-2008 00:59 Email | Share | | Bookmark
Butterfly Farm...

 
 
 
View all 13 photos...
Khamis tu tetiba tingat nk bawa daniel p butterfly farm, kebetulan jumaat huby cuti so ajak huby..huby setuju...
Pagi jumaat tu dkt kol 10 gak br kuar umah...daniel klu xantar umah mak dia mmg liat skit nk bgn pg..
sampai sana dlm 10.45..masuk je farm tu daniel tersentap, terkezut agaknya tgk bnyk sgt butterfly terbang2, terus sorok belakang abah...jln pun tkt2,pusing2 kejap ada la tgk binatang2 lain spt scorpion, tortoise, turtle, fish, tarantula dan mcm2 lg...
Blk umah ari tu kebetulan pck/mck dr alor setar mai, sibuk la nak cita dia p tgk butterfly...
"Daniel p tgk butterfly, punya la takut..daniel sorok belakang abah.." semua org gelak dgr dia cita...


[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net